If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
От тук прочетеното оставам с впечатлението, че BMW е в пъти по грозно а Мерцедес с по-лошо пътно поведение и по-бавен от 159. Чудя се как изобщо има бунаци дека дават повече пари да си ги купуват, а пък швабите как изобщо успяват да ги продават.
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Gigi, с цялото ми уважение към теб, но:
- на мерца имам повече км от на алфата за последната година, автомат е мерца, 170кс, края на 2008.
По лоша сглобка, не бих могъл да очкавам. Над 200 двигателя буквално ръмжи на умирачка...като колата е купувана нова от русе, и е на 100 к км сега....като се обслужва както си требе.
Може би зареди по високите зимни гуми, за мен да се сравнява стабилността на мерца с алфата, ти-ка е неравностойно.
Пича ме отвя, а бях настъпил до края педала...
За болките в гърба ми всеки път няма да говоря, няма такива гадни седалки....едиснтвеното хубаво е музиката
Преди месец карах на една магистралка извън бг 100 км магистрала с 200 км, бързах....еми ако не усиля музиката, немога да си чуя мислите.
Това със шумността е странно, моя с 240 е на 3500 оборота и е доста тих. Сглобката също мисля че е доста добра, няма нищо износено или скърцащо. Стабилността освен от гумите идва и от изпълнението, то това може и при сглобката да има отношение. Моя е Авангард и с 159-ката са ми еднакви на пътно поведение, но ако е класик или елеганс те са по високи и меки. За седалките, чесно казано нито на Ц-тката нито на 59-ката са ми удобни. Всъщност от тия по новите коли няма една като хората според мене.......
Разхода на Алфата е по висок и то с 1-2л.
И да Алфата вози по меко поне от Авангард изпълнение
Не знам как е при Мерцедес, но от преки наблюдения при други марки (Фолксваген и Рено) има разлика в окачването между произведените за българския и за западния пазар. Възможно е разликата да се дължи на това, ако политиката на Мерцедес е същата.
---------- Post added at 09:51 ---------- Previous post was at 09:50 ----------
Това със шумността е странно, моя с 240 е на 3500 оборота и е доста тих. Сглобката също мисля че е доста добра, няма нищо износено или скърцащо. Стабилността освен от гумите идва и от изпълнението, то това може и при сглобката да има отношение. Моя е Авангард и с 159-ката са ми еднакви на пътно поведение, но ако е класик или елеганс те са по високи и меки. За седалките, чесно казано нито на Ц-тката нито на 59-ката са ми удобни. Всъщност от тия по новите коли няма една като хората според мене.......
Разхода на Алфата е по висок и то с 1-2л.
И да Алфата вози по меко поне от Авангард изпълнение
Е, на Инсиния и на БМВ М-пакет седалките не са зле.
Но и на 159 стават, особено в сравнение с изпълненията на Алди, които ми напомнят пейки в чакалнята на поликлиника.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Не ме разбирайте погрешно, мен фактът че 159 е по-комфортна от ц класа може само ме радва.
Но все си мислех, че мерцовете държат на традициите, а една от тях е меката и комфортна возия, нали така? Щото в това няма нищо лошо, даже напоследък това си е рядка екстра - вече всеки се стреми да прави спортно държащи се коли (уж така били по-сигурни ) А едно време беше точно обратното - само лашкащи се кораби и тук таме някой спортно ориентиран модел като алфа 155, ...
---------- Post added at 16:21 ---------- Previous post was at 16:20 ----------
Е, на Инсиния и на БМВ М-пакет седалките не са зле.
Но и на 159 стават, особено в сравнение с изпълненията на Алди, които ми напомнят пейки в чакалнята на поликлиника.
Не ме разбирайте погрешно, мен фактът че 159 е по-комфортна от ц класа може само ме радва.
Но все си мислех, че мерцовете държат на традициите, а една от тях е меката и комфортна возия, нали така? Щото в това няма нищо лошо, даже напоследък това си е рядка екстра - вече всеки се стреми да прави спортно държащи се коли (уж така били по-сигурни ) А едно време беше точно обратното - само лашкащи се кораби и тук таме някой спортно ориентиран модел като алфа 155, ...
---------- Post added at 16:21 ---------- Previous post was at 16:20 ----------
Хахаха
Истинските Мерцове започват от Е-класата. А, Б и Ц са продажби на емблеми и пържен въздух за балъци.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Ще ме извиниш но немога да се съглася за Ц класата! Има много добри попадения, проблема в българия е че в сервиз оставяш 2 ризи, бъбрек и 3 литра кръв от рядка кръвна група! А класата е малка градска кола, незнам какво не и харесвате, разхода над всичко, евтин ремонт, моята е супер здрава. Б класата е изгъзица, а класа с високо ниво на обурудване. Е класата е сакътлък и визуално и като кола. Ц според мен е най добрия достъпен клас на мерцедес. Ако имаш гараж и начин да го потдържаш извън "Сервиз тип разбирачи или официални"
Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, 20V, 200hp NO EGR/DPF/flappers
Ама това кърти всичко.
По-гадна кутия от тая на 159 имат само някои Френски производители, включвайки Дачия като част от групата.
Иначе страхотна логика - да сравняваш 170 кс. с 210 кс. автомобил и да изтъкваш, че 210 кс. вървял повече.
Предполагам, че следващия ти тест ако е на Ц63, то може би ще откриеш, че Ц класата върви малко повече, но няма да бъдеш сигурен в това.
Сравнявам само двата модела:
- Ц-класа 2008, 170 кс, нивото е високо на оборудване
- АР 159, Ти, 2.4, 2008
- Алфата превъзхожда мерца по:
=безшумност
=качество на сглобка/ материали
=реагиране на скоростна кутия и вървене
=много по-удобни седалки
Като возия, мерца има по-мека возия, като в лодка. Но това си е типично за мерц.
Явно възприятията са ни различни или Колъо е прав за различното качество при производството за БГ и др. балкански субекти.
Защото и аз сравнявам подобни
Алфа 159 2.4 Q4 ръчка 2009г купувана нова от БГ
Мерц 220 CDI Авангард автомат.2009г. от Италия.
Безшумност Мерца е по добре - даже ей тука има измерени шумове в dB - http://www.autoexpress.co.uk/alfa-ro...specifications
Качество пак Мерца
Реагиране и вървене не мога да сравня автомат срещу ръчка
седалките са ми еднакво зле, е не са като на форд фокус....
Мерца вози по твърдо, а на стабилност са ми еднакви - и двете коли са със 17-ки
За мен при конкретното сравнение, Алфата превъзхожда по спирачки с висока скорост, но е разбираемо с Брембо е и големите дискове. Естествено и на сняг Q4 има предимство. Но ако Мерца е 320 4-matic , като цяло Алфата не участва.
Алфата си е добра и като отчетем, че цената и е два пъти по ниска не е никак лош избор.
Явно възприятията са ни различни или Колъо е прав за различното качество при производството за БГ и др. балкански субекти.
Защото и аз сравнявам подобни
Алфа 159 2.4 Q4 ръчка 2009г купувана нова от БГ
Мерц 220 CDI Авангард автомат.2009г. от Италия.
Безшумност Мерца е по добре - даже ей тука има измерени шумове в dB - http://www.autoexpress.co.uk/alfa-ro...specifications
Качество пак Мерца
Реагиране и вървене не мога да сравня автомат срещу ръчка
седалките са ми еднакво зле, е не са като на форд фокус....
Мерца вози по твърдо, а на стабилност са ми еднакви - и двете коли са със 17-ки
За мен при конкретното сравнение, Алфата превъзхожда по спирачки с висока скорост, но е разбираемо с Брембо е и големите дискове. Естествено и на сняг Q4 има предимство. Но ако Мерца е 320 4-matic , като цяло Алфата не участва.
Алфата си е добра и като отчетем, че цената и е два пъти по ниска не е никак лош избор.
В случая не говорим за разлика в качеството, а за т.нар. пакет за лоши пътища. Имаме в семейството два броя Поло - едното е купено ново от Порше Лизинг, другото - внос от Австрия. Първото е видимо по-високо и е като на кокили, другото се държи доста прилично за габаритите си. Имам сходни наблюдения и върху Рено Меган.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Bo, цедката е с чип.
При висока скорост, в мерца е много шумно. Шумоизолацията за мен не е добра. Нз дали защото е производство за бг, но и алфата, която имам е такава.
Материали - табло, волан, телефон, копчета на волана, материя - кожа + плат за седалките е калпав.
Мерца е автомат, и има едно огромно замисляне след натискане, чак ме плаши.
Тази неделя пъувам за Гърция и ще направя клип и снимки на немската мечта
Ще ме извиниш но немога да се съглася за Ц класата! Има много добри попадения, проблема в българия е че в сервиз оставяш 2 ризи, бъбрек и 3 литра кръв от рядка кръвна група! А класата е малка градска кола, незнам какво не и харесвате, разхода над всичко, евтин ремонт, моята е супер здрава. Б класата е изгъзица, а класа с високо ниво на обурудване. Е класата е сакътлък и визуално и като кола. Ц според мен е най добрия достъпен клас на мерцедес. Ако имаш гараж и начин да го потдържаш извън "Сервиз тип разбирачи или официални"
Да и за какъв чеп ти е градската кола да ти е Мерцедес, освен за да избиваш комплекси?!
Е-клас си е комфортна лимузина, каквато се очаква отедин Мерцедес. Ц-класата ми е ни риба, ни рак, среден клас кола с неоправдано висока цена и скъпа поддръжка.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Сравнявам само двата модела:
- Ц-класа 2008, 170 кс, нивото е високо на оборудване
- АР 159, Ти, 2.4, 2008
- Алфата превъзхожда мерца по:
=безшумност
=качество на сглобка/ материали
=реагиране на скоростна кутия и вървене
=много по-удобни седалки
Като возия, мерца има по-мека возия, като в лодка. Но това си е типично за мерц.
Пепси .. сравнението ти е неуместно !
Сравнявай този Мерц със 159 2,0 JTDm.
Конкретно с/у 159 2.4 JTDm Ti - можеш да "изправиш"
един W204 C250 CDi 4Matic .. и там нещата загрубяват.
Да не говорим за 7G Tronic трансмисията, панорама тавана, АМГ пакет, с който колата е могла да се поръча и не на последно място адското аудио от Harman Kardon.
Другите екстри нема кво да се коментират .. ясни са в полза за Мечо. Същото важи според мен и за динамични и каквито се сетиш още качества на мотор, трансмисия, ходова част и прочее ...
Обобщено : спри да сравняваш автомобил, който в топ версията си не е надминавал 80 бона, с такъв, който дори и без индивидуална поръчка е бил над 100.
Comment